مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 07:472022-07-25اقتصادي

فارس من| جمع آوری 285 قلاده سگ ولگرد در ساری


285 قلاده سگ ولگرد در مرکز مازندران توسط یک از سطح شهر جمع آوری شده است.

-  علیرضا حمیدی مدیر خدمات شهرداری ساری در گفت وگو با فارس درباره آخرین وضعیت ساماندهی سگ های ولگرد در این شهر اظهار کرد: با وجود اینکه مشکلات در ارتباط با ساماندهی سگ های ولگرد سر جایش است اما شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه بودیم.

وی گفت: عده ای نادانسته برای حمایت از حقوق حیوانات در این زمینه ورود پیدا می کنند و موجب افزایش دردسرها و مشکلات در راستا می شوند.

مدیر خدمات شهرداری ساری به قرارداد با پیمانکار در ارتباط با ساماندهی سگ های ولگرد در شهرستان ساری اشاره کرد و افزود: تحت نظارت سازمان پسماند درحال جمع آوری، واکسیناسیون، عقیم سازی، پلاک کوبی و سایر اقدامات هستیم.

حمیدی با بیان اینکه قرارداد با پیمانکار در 15 فروردین ماه منعقد و ابتدای اردیبهشت ماه به پیمانکار ابلاغ شد، تصریح کرد: تا این لحظه 285 قلاده سگ در پناهگاه پیمانکار وجود دارد.

وی اظهار کرد: گزارش هایی مبنی بر مشاهده سگ های گله ای در اطراف میدان شهرها می شنویم، وقتی بررسی می کنیم می بینیم همان یک گروه بودند که در اطراف میدان های شهر پرسه می زدند.

مدیر خدمات شهرداری ساری یادآور شد: هر مکانی که برای نگهداری سگ شناسایی  می شود با ممانعت محلی مواجه می شویم به همین دلیل با معضل ساماندهی نشدن سگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جمع آوری 285 قلاده سگ ولگرد در ساری

فارس من| جمع آوری 285 قلاده سگ ولگرد در ساری